Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 80 View Live

Clik here to view.

Berlin - câteva obiective turiste care merită vizitate

Monumentul Victoriei – Siegessaule          Pentru că ne-am propus ca în toate oraşele pe care le vizităm să ne urcăm la înălţime pentru a vedea panorama de sus, am început vizita noastră în...

View Article

Cum vă alegeţi compania de zbor?

Din luna aprilie aveam programat un articol despre prima noastră călătorie cu avionul cu o companie low  cost, dar nu am găsit timpul necesar pentru a-l scrie. Acum, după o altă experienţă...

Un nou botez pe mare

Jurnal de bord HS BACHSȃmbătă, 1 iunie 2013          Toată lumea a depus efort pentru ca ziua de vineri să fie specială şi rezultatele s-au văzut. Filipinezii au muncit şi alaltăieri la costume şi...

Clik here to view.

Manevra deosebita de intare in portul Veracruz, Mexic - fragment de jurnal HS...

Sȃmbătă, 2 iunie 2013ora 11          Intrarea în Portul Veracruz a fost foarte interesantă. Doar în Deseado am văzut o acostare mai dificilă, dar aici mi s-a părut mult mai spectaculos. Dana la care a...

Veracruz - primele impresii - fragment de jurnal HS BACH

Duminica, 3 iunie 2013          Am avut o zi superbă ieri. Ştiu că am mai spus aşa ceva de multe ori înainte, dar întotdeauna am spus exact ceea ce am simţit. Întotdeauna sunt fericită atunci cȃnd...

O scurtă plimbare în Rotterdam- fragment de jurnal HS Bach

27 iunie 2013          Aseară, am avut o plimbare interesantă în Rotterdamşi mi-am amintit de vacanţa noastră din Amsterdam. Am regăsit aceeaşi Olandă - rece, curată şi pe bicicletă, multe flori şi...

Clik here to view.

Un alt fel de viaţă - pe barjele belgiene

V-aţi gȃndit vreodată cum ar fi să vă petreceţi viaţa pe o barjă, plutind mereu între două porturi, indiferent de vremea de afară şi de data din calendar? Nu foarte mulţi ar putea face aşa...

Scurtă vizită în Miami - fragment de jurnal HS Bach - iunie 2013

Nu am fost niciodată un fan al Americii, iar pe lista mea de 'places to see before I die'nu se regăsesc, nici pe departe, Las Vegas-ul sau Miami Beach. Îmi doresc, într-adevăr, să văd cȃteva...

Charleston - 9 iulie 2013 - Fragment de jurnal HS Bach

Plimbarea noastră prin Charleston a fost cam scurtă, într-adevăr, dar mă bucur că am reuşit să ajungem aici din nou, după cinci ani. În 2008, în timpul unui voiaj care ne-a purtat pe ambele...

Miami din nou - iulie 2013 - Jurnal de bord HS Bach

Au trecut 42 de zile de la precedenta noastră vizită în Miamişi am ajuns din nou în Downtown, într-o zi de luni, la 9 dimineaţa. Prietenul nostru jamaican, Ricardo, ne-a adus de la vapor şi...

View Article

City break la Berlin - primele impresii (aprilie 2013)

Alegerea pentru un city-break la Berlin am făcut-o în urma unui reportaj pe care l-am văzut în cadrul emisiunii mele preferate despre călătorii, de pe Rai 3 – Alle falde del Kilimangiaro....

A venit primavara!

Parcă niciodată nu am aşteptat cu mai multă nerăbdare să vină primăvara. Nu ştiu de ce. Nu am avut o iarnă prea grea, aş putea spune că a fost chiar o iarnă blândă în comparaţie cu iarna...

Paradisul florilor de la Keukenhof, Olanda

Visul meu de a ajunge la Keukenhof s-a împlinit primăvara aceasta sub forma unui superb cadou oferit de soţul meu cu ocazia împlinirii vârstei de 20 de ani … nu ai mei, ci ai noştri împreună....

Clik here to view.

Vacanţa în Olanda (aprilie 2013)

Vacanţa noastră în Olanda a fost una dintre cele mai frumoase vacanţe din viaţa noastră. Ne doream de mult timp să petrecem câteva zile în ‘ţara lalelelor’şi visam la o vacanţă altfel. Vroiam...

Olanda pe bicicletă

Dacă ar fi să mă gȃndesc la olandezi şi să fiu nevoită să le fac repede un portret robot atunci aş putea să-i descriu cam aşa – frumoşi, ȋnalţi, blonzi, veseli şi, neaparat, pe bicicletă....

Intȃlnire cu Marea Nordului

Vacanţa noastră olandeză a ȋnceput şi s-a terminat aproape ȋn acelaşi fel, pe aceleaşi drumuri, dar din perspective diferite. Pentru că la ȋnceput am fost pietoni, iar la sfȃrşit, biciclişti,...

Olanda noastră

Din punctul meu de vedere, cele mai importante  trei lucruri care ȋmi vin ȋn minte atunci cȃnd mă gȃndesc la Olanda sunt: florile, bicicletele (povestea aici) şi casele. Alţii ar putea...

Londra - vacanta aprilie 2013

Sunt sigură că o mini vacanţă în Londra nu este suficientă pentru a vizita toate obiectivele turistice importante, dar este mai mult decȃt suficientă pentru a observa şi înţelege cum reuşeşte...

Vacanta in Londra - aprilie 2013 - introducere

După o superbă vacanţă olandeză - pe bicicletă, printre cȃmpuri de flori - am ajuns în Londra pentru un city break prelungit şi, oarecum, neprogramat. Cu toate că aranjamentele de transport...

Amsterdam - vacanta aprilie 2013

Primele două zile ale vacanţei noastre olandeze le-am dedicat Amsterdam-ului şi, chiar dacă vremea de afară nu a ţinut cu noi, am reuşit, totuşi,  să facem cunoştinţă cu cele mai importante...

Grădina Botanica Kew din Londra - aprilie 2013

Grădina Botanică Kew din Londra era pe lista mea de 'places to see before I die' de mai mult timp. Nu-mi amintesc cu precizie unde am aflat prima oară despre această grădină, dar ştiu că un...

Veracruz, Piata Hidalgo - Jurnal HS Bach - iulie 2013

Întotdeauna îmi place să vizitez pieţele în oraşele în care ajungem ca turişti sau doar ca simpli trecători. Piaţa centrală din Veracruz nu putea să lipsească din repertoriul nostru, aşa că...

Veracruz, la plajă - Jurnal HS Bach - iulie 2013

Anul acesta, la fel ca anul trecut, ni s-a întȃmplat un lucru pe care am fi preferat să-l evităm. Ne-am bucurat întotdeauna atunci cȃnd am dat iarna de acasă pe o vară la tropice şi am făcut...

Fiesta veracruzana - Jurnal HS Bach - iulie 2013

14 iulie 3013          Am ajuns din nou în Piaţa din centrul oraşului Veracruzîn jurul orei 21, tot într-o zi de duminică. Atmosfera era de sărbătoare. Ceea ce căutasem eu data trecută, am găsit de...

Clik here to view.

Londra - cȃteva sfaturi pentru o vacanţă reuşită

Dacă ai ales să vizitezi Londra pe cont propriu, trebuie să fii pregătit să faci faţă unor provocări deosebite.           Un city break londonez poate fi mult mai scump decȃt o săptămȃnă de...